Sign in to follow this  
Followers 0
falconr

Steam summer sale

15 posts in this topic

Tjena!

?

Lagom till skatteåterbäringen så kommer idag (förmodligen) steam summer sale påbörjas.

Så håll hårt i era plånböcker, om ni lyckas, och må ni stå emot Gabens frestelser.?

?

Om inte annat, kan ni åtminstone slå en pling till vänner och familj och få dem att köpa arma 3. Jag utlovar personligen en startbonus till seriöst värvade spelare med referenser till någon i communityt, 300 000 k.? :)

?

Happy sale!

?

K4Zo5wj.gif

Cheaters favorit dag, håller mig borta från cs ett tag.

?

Tack för påminnelsen :(

Cheaters favorit dag, håller mig borta från cs ett tag.

?

Tack för påminnelsen? :unsure:

Man behöver tydligen vara rank 3 (?) för att spela MM i senaste uppdateringen. Inte kollat på det själv, då jag knappt spelar cs längre. Men blir väl tvungen att ranka... Annars blir de faceit för hela slanten.? :)

Man behöver tydligen vara rank 3 (?) för att spela MM i senaste uppdateringen. Inte kollat på det själv, då jag knappt spelar cs längre. Men blir väl tvungen att ranka... Annars blir de faceit för hela slanten.? :)

?

Mjo, men det kommer inte hindra dom :)

Ladys and gentlemen, Steam Summer Sale has entered the building.

Då var vi här...

Arma franchise. 17.99£ för Arma 3. Se nu till era vänner att fixa en kopia utav spelet. Startbonus 300k för att få framtida medborgare utav Altis att kunna köpa bacon för dagen.?

3 people like this

Har ju bara varit skit typ :( Köpt RollerCoaster Tycoon 3! Känner mig som 11 igen :D

1 person likes this

Jag har köpt för mkt skit, det senaste var Surgeon Simulator, iofs ganska kul att operera på någon och tappa lungor på golvet :P

1 person likes this

Jag har köpt för mkt skit, det senaste var Surgeon Simulator, iofs ganska kul att operera på någon och tappa lungor på golvet :P

Köpte en hel del skit jag med! Bland annat surgeon simulator. Inte hunnit testa? :D

1 person likes this