Sign in to follow this  
Followers 0
Kricke

A.F.F

19 posts in this topic

tycker att det är så sjukt löjligt att folk säger att vi behandlar ACF bättre än andra gäng. Men visst dom köper mer vapen av oss än vad andra gäng gör så dom är en riktigt bra kund. 

MEN springer dom runt med våra saker om vi ser det så tar vi tillbaka dom sakerna. Vi börjar att be dom att droppa dem. Gör dom det frågar vi även vart dom fått tag på dom.. Droppar dom inte sakerna så skjuter vi av dom. Med viss RP.  Dock så lär det då vara i våra rödmarkerade zoner. Annars gör vi en vanlig engage. Precis som alla andra. 

Jag om någon börjar bli less på avundsjuka och allt annat jävla skitanack på denna jävla servern och fortsätter det blir inte min tid långvarig.. Så skärp er för fan.. 

Hela bunten är som kärringar och grinar för det minsta lilla! Ban hit och ban dit.. 

Tack för mig.

Edited by Kricke

+1 Allt gäller om vilka som visar respekt för oss. 

Visar man inte respekt och inte gör vad man blir tillsagd vid en zon vi äger så kan det sluta illa. 

+1

Sen är det också så att om man har rebellgear så är det kanske inte jätte smart att springa runt i rebellkontrollerat område! Bara ett litet tips.

Senaste tiden har jag tex lämnat tillbaka 4 grejer till rebeller. Som ajg hittat på lite folk vi dödat/rånat. Ändå händer detta. Ett gäng hade rco, shemag, kläder i 3 sets på sina gubbar i neo. Dom fick behålla om dom lämnade detta i väskan. Så ja, tror inte på det riktigt. 

Sen visar jag respekt mot dom som visar mig repsekt. Bara för man är rebell så kan man itne skjuta av folk för dom sägewr håll truten. Då blir ddet wasteland i safezone med tanka på hur mycket sånt skit där är. Jag vet mycket väl att det inte kommer bli en ban på whitelistade folk för en sån här grej. Men blir lite irriterad när Jeppe kommer fram och har attityd mot mig som inte ens har ert sikte... och for real!! Döda för ett sikte... Bra där

Ja att jag hade attityd mot dig var mitt fel , men vad har det med saken att göra? du var inte så trevlig när du spelade polis heller ska du veta. Och vad är värst? Att jag avrättar någon för ett sikte? Eller han som väljer att gapa emot för "bara" ett sikte när det står 4 rebeller med vapen framme runt honom? Att välja sitt liv framför ett sikte kanske inte är så kunglig RP det heller.

§29.4 Rebelclothing, gear and vehicles in possession will never be tolerated and will be seen as an act of disrespect.

Ja att jag hade attityd mot dig var mitt fel , men vad har det med saken att göra? du var inte så trevlig när du spelade polis heller ska du veta. Och vad är värst? Att jag avrättar någon för ett sikte? Eller han som väljer att gapa emot för "bara" ett sikte när det står 4 rebeller med vapen framme runt honom? Att välja sitt liv framför ett sikte kanske inte är så kunglig RP det heller.

§29.4 Rebelclothing, gear and vehicles in possession will never be tolerated and will be seen as an act of disrespect.

Dock väljer han inte bort sitt liv, inte sant? Han försöker RP:a och du skjuter honom. 

Edited by James

Dock väljer han inte bort sitt liv, inte sant? Han försöker RP:a och du skjuter honom. 

Att be en Rebell att hålla munnen framför 4 rebeller med dragna vapen i en rebellstad , är som att välja bort sitt liv.

att skjuta av en amerc när du har 3 amerc runt dig är lite soma tt välja bort sitt liv också.. "skjuter jag honom så får jag 1 kill iallafall"

att skjuta av en amerc när du har 3 amerc runt dig är lite soma tt välja bort sitt liv också.. "skjuter jag honom så får jag 1 kill iallafall"

Vem dog och vem överlevde?

Vi kände att det var liiiite onödigt att börja skjuta mitt i neo efter vi precis loggat in. så vi loggade ut. hade vi velat hade vi kunnat döda minst 2 av er. Ni vet ju att vi inte bara står o tittar på i det läget.

Jeppe, hade kunnat skjuta minst 2 av er hur enkelt som helst, dock bad strumpan mig att skita i det.

Jeppe, hade kunnat skjuta minst 2 av er hur enkelt som helst, dock bad strumpan mig att skita i det.

Som jag sa tidigare , sånt där är lätt att säga i efterhand.

Ni stod helt seriöst o lagade bilar båda två medan 1 av er satt i bilen.

Kom igen nu gubbar, har vi glömt bort vad det allra viktigaste är? Att ha roligt!! , kan väl förstå i viss mån att man känner att man blivit orättvist behandlad sen ibland måste man se sina egna fel och inte bara andras. Det är ett spel, ett jäkligt roligt spel med många trevliga människor och ibland några rötägg men man måste kunna släppa saker och gå vidare, att banna eller smutskasta folk löser inget. 

Släpp vapnen nu och bli sams, ni får jätte gärna vara osams i spelet (för de e väl det gäng gör) ;)hehe.. 

Jag skriver inte detta för att störa eran diskussion utan för att förmedla att det handlar om att ha kul tillsammans, självklart kan man bli irriterad men de gäller också att kunna släppa de, en vacker dag kanske ni få eran "hämnd" o då skrattar ni åt de istället. Tänk positivt nu gubbar,  ta ut eran aggression på oss istället när vi kommer och bärgar bort era fordon pga felparkering

Mvh

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0