Sign in to follow this  
Followers 0
Obbe "Regelbrytare"

old

6 posts in this topic

Vi är så pass utvecklade vi kan vara i dagsläget, då vi är begränsade till filer för att kunna utveckla mer. Men du kommer säkert se en stor förändring efter spelet går live (den 11e juli?).

Men du är välkommen när du vill, och tack!

Nej ingen wipe, OM inte releasen gör att vi måste göra det, men det tror jag inte är aktuellt.

8 hours ago, Obbe said:

Tjena Obbe här har spelat sedan 2014 och vill bara säga hur tacksam och hur mkt jag tycker om detta cummunityt alla dem här åren har jag haft skir kul på altis life. Secretone var den första servern jag någånsin spela på arma 3 från 0 till 2179 timmar på arma 3 vill bara sägaa tack :) Kommer spela på eran tanoa när den är lite mer utvecklad! :D

Obbe, allt kommer vara kvar till 100%. Databasen med "player stats" är våran, den är på våran server och eftersom Arma och databasen inte påverkar varandra på det viset så finns det inget som gör att vi måste köra wipe på databasen, så vi alla kan vara lugna. Det kommer inte ske någon wipe och det är inga nya grejjer eller något BI kan tvinga oss att göra :)

När det gäller utvecklingen så jobbar vi hårt varje dag och det finns ingen begränsning för oss att fortsätta utveckla. Vi sitter dag och natt och utvecklar nya skript och funktioner, satt du kommer inte vara besviken om du börjar farma och tjäna pengar, för du kommer få mycket av funktioner och saker för att både tjäna och spendera pengar. Samt det viktigaste, göra roliga saker med dina pengar du jobbat hårt för. :)

Om du har något som du vill se på servern så gör en suggestion tråd då det finns en stor chans att vi då implementerar det om det inte är något knasigt.

Ser fram emot att träffa dig på Tanoa!

Hälsningar,
SimZor