BlackHammer

Angående Medics...

12 posts in this topic

Hej alla ni på forumet.

Jag tror inte jag talar för mig själv när ja säger detta, men medics måste bli mer aktiva! Ni som är medics gå in på server och Rpa för att få liv på servern!

Jag är iallafall trött på att det finns medics som sitter i Ts men ingen är nästan inne... det finns också en antal folk som har sökt för ett bra tag sedan som vill bli medics! Kan ni Admins checka in med Medic chefen så han mår bra? Enligt mig som medic chef ska man vara den mest aktiva medicen av de alla för att skapa intresse för andra medics att spela! Om Klas inte kan sköta sitt jobb kanske det är dags att hitta ngn med intresse till spelet. För att sitta AFK i ts i snart 4 dagar hjälper ingen på servern! 

Sen tycker jag inte att NATO ska behöva gå in som medics på servern när det faktiskt finns ordinarie personer som ska vara inne dagligen.

Mvh: B.Hammer

just nu så har jag haft lite tid att spela för att vi har haft rätt så mkt prov just nu i gymnasiet np osv. Det kommer att ändras för min del iaf

5 minutes ago, Filleh said:

just nu så har jag haft lite tid att spela för att vi har haft rätt så mkt prov just nu i gymnasiet np osv. Det kommer att ändras för min del iaf

Okej låter bra +1 på dig

Exakt samma för mig som för Filleh, NP prov etc. Kommer bli mer tid senare för min del är tanken. (Chris A).

Posted (edited)

3 hours ago, BrunteStyle said:

Exakt samma för mig som för Filleh, NP prov etc. Kommer bli mer tid senare för min del är tanken. (Chris A).

Låter bra :)

Edited by Draize

Klas har ju en familj också... Det tar en hel del tid! Fan gubben har ju 78 barn å ta hand om :D 

1 hour ago, Peta said:

Klas har ju en familj också... Det tar en hel del tid! Fan gubben har ju 78 barn å ta hand om :D 

HAhahahahahhaha sant men vafan han får lära sig att prioritera också. Vi är också hans familj förfan vi är också hans barn hahaha xD

29 minutes ago, BlackHammer said:

HAhahahahahhaha sant men vafan han får lära sig att prioritera också. Vi är också hans familj förfan vi är också hans barn hahaha xD

Haha! 

Jag försöker vara inne så mycket jag kan. Kollar varje dag om det är någon som skrivit på forumet eller på ts.

Har INTE 78 barn men 4. Och så är det en del jobb just nu. Och när man har eget företag så går det lite före att spela.

Har idag utsätt en ny vice som ni nog kommer att känna igen.

Som kommer att hjälpa mig med ansökningar mm.

Har inte godkänt vissa ansökningar när dom haft för lite tid på servern.

Då jag villa att dom skall funka bra i gruppen som redan finns.

Kommer dom in med en ny ansökan när dom har mer timmar kommer jag godkänna den.  inte hänt än.

Trodde du hade 78 barn.. :(

On 2017-05-05 at 9:45 PM, Peta said:

Trodde du hade 78 barn.. :(

nja inte riktigt men 4+8 så nästan rätt :)