Sign in to follow this  
Followers 0
DerRivE

Police application

2 posts in this topic

Name: Faris

In game name: Franc Lucas

Teamspeak name: Franc Lucas

Country: Sweden

Can you speak english? yes

Have you read the Rules and Understand the laws? yes

For how long have you been playing Arma 3? 1985 timmar

During this time how much have you been playing on Altis Life servers? 1750 timmar

During this time how much have you been playing on our Secretone server? 1000+

Have you ever been a Cop on another Altis Life server ? If so name the server. en engelsk server och en gång Publiclir

Your active timeperiod per day (eg: 17-22) 17-20 det beror på vilken dag

Why would you like to be a cop on Secretone Altis Life server? (Minimum 100 words)  Jag vill bli polis för att jag vill kunna hjälpa folk och kunna roll spela med dom och ha en rolig tid på servern. Jag vill kunna bekämpa brottsligheten på altis. Jag vill testa att va polis igen för sist jag var polis så hade jag det riktigt roligt och såklart så vill man vara polis på sin favorit server. Jag gillar spela som ett team där alla hjälper varandra. Polis e ett roligt spännande faktion jag skulle alltid lyssnat på dom som e högre rank för dom vet ju mer och dom kan berätta va jag ska göra dom kan ge smartare tips. jag ser mig själv som en bra Polis jag e bra på skjuta och rätt så bra på att lösa saker utan våld. Jag vill ba ha en rolig tid på servern.

Tell us a little bit about yourself. Why you would be a valuable player? (Minimum 100 words) Jag e 16 från Göteborg och på fritiden tränar jag kampsport och spelar,  mitt favorit spel just nu är Arma 3. som person så e jag glad och rolig
1 person likes this

Vi har valt att NEKA din ansökan. Frågor gällande detta beslut kontakta mig eller alle på TS. 

Edited by McG4v3r