BlackHammer

EVENT IKVÄLL 20:15

16 posts in this topic

Battle royale(Rebell ön) & Advents Event

Alla samlas på flygplatsen klockan 20:15, sedan bär vi av mot rebell ön 20:20. kom ogearade för att fallskärmar kommer delas ut på flygplatsen. Man får hoppa vart man vill bara man är innanför zonen. Vapen och västar kommer ligga utspritt på rebell ön i fordon.

Efter 5 minuter så kommer zonen att minskas och sedan ytterligare efter 3 minuter så kommer den minskas igen. Ni har 2 min på er att röra er innan för zonen. Ni som inte är innanför då kommer bli dödade.

Första Pris: Den som är sist kvar av alla som är med på eventet får rebell för 1 dag. Det betyder att ni kommer få en chans att visa upp er för rebell-bossen, Eller 2 000,000                        för de som inte vill testa rebell   

Andra pris: 1 000,000

Tredje pris: 750,000

Regler:

• Inte komma med sitt eget gear.
  • Ni får inte spela i lag, detta är alla mot alla.
  • Ni får inte vara utanför rödzon och döda folk.
  • Om ni dör requesta inte medic, utan ni respawnar och fortsätter som vanligt!
  • Alla får vara med och delta på detta Event.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

!Advents Event!

Efter Battle Royale eventet så kommer vi att direkt köra igång julklapps letandet igen! Ni kommer få tips som vanligt. Jag kan säga att denna gången har tomten varit jävligt generös! Det kan hända att detta event sker direkt efter restarten av servern!

Regler:

• Om en person har nått julklappen så är det inte tillåtet att skjuta honom!
  • DETTA ÄR INGET KOS EVENT!
  • Om två personer är där exakt samtidigt asså 0,000000001 sekunder samtidigt så får ni kriga om det.

NI SOM SKA VARA MED PÅ EVENTET OVAN SKRIVER EN REPLY NEDFÖR SOM EN KOMMENTAR! (VIKTIGT)

Med vänliga hälsningar Eventpromoters B.Hammer & Gunnar 

Edited by BlackHammer
2 people like this

jag är på men vill inte komma första plats! ;) :UMad: