Hari Hindi

Hari Hindi Tackar för sig!

6 posts in this topic

Heej Secretone community! jag vill bara tacka för min tid här på secretone. jag har några väldigt fina minnen! :) jag vill framförallt tacka Mange och Aiden som har varit som en liten fadder här :) jag vill även tacka B.Hammer för väldigt fina rp scenarion och prat stunder i tsen. jag vet att jag inte har varit den bästa spelare men jag har försökt att anpassa mig! :( Det är lite tråkigt att inte kunna prata något mer med Mange i tsen :( men om jag skulle sammanfatta min tid här så är jag jävligt nöjd! vill även Tacka Rebbelerna för all gear vi haft! Så med allt detta sammanfattat kommer jag nog att sakna mange mest! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll <3 // Hari Hindi

1 person likes this

Kul att du finns för mig

1 person likes this

Tjena Hari.

Det var tråkigt att höra. Men du är alltid välkommen tillbaka!

Men kom gärna in i TS:en i kväll så kanske vi kan snacka lite.

/Mange

OBBE!

Du har fått en varning i går! Din nästa varning är att jag kommer att ta bort dig från Forumet!.
Forumet är till för att sprida information och att ni ska ha en mötesplats där ni kan uppmuntra varandra och dela era erfarenheter.
Som jag ser det så har du inte riktigt fattat poängen och det mesta som kommer ifrån dig är nervärderande och på gränsen till mobbigt.

Detta har vi 0 tolerans på....

Skärp dig!

12 hours ago, Hari Hindi said:

Heej Secretone community! jag vill bara tacka för min tid här på secretone. jag har några väldigt fina minnen! :) jag vill framförallt tacka Mange och Aiden som har varit som en liten fadder här :) jag vill även tacka B.Hammer för väldigt fina rp scenarion och prat stunder i tsen. jag vet att jag inte har varit den bästa spelare men jag har försökt att anpassa mig! :( Det är lite tråkigt att inte kunna prata något mer med Mange i tsen :( men om jag skulle sammanfatta min tid här så är jag jävligt nöjd! vill även Tacka Rebbelerna för all gear vi haft! Så med allt detta sammanfattat kommer jag nog att sakna mange mest! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll <3 // Hari Hindi

Heeej, Hari jag har saknat dig på servern, pratade lite med Timmy och det tog ett tag för mig att fatta at du verkligen var permbannad. Jag säger tack dsm till dig om våra Rp situationer (min son) HAHAHAHAHA. Men jag hoppas du kommer tbx till Altis snart. Som sagt Mange ville snacka med dig ikväll ;) 

"Vi ses på lan!" (quotat av hubba)

Hammer vill ha 100kr swish för quoten. :D